RusUkrEng
Інформація
Запрошуємо до взаємовигідної співпраці, потенційних клієнтів, підприємства і компанії зайнятих у сфері пасажирських, вантажних перевезень як на внутрішньому ринку України, що так і надають експедиційні послуги за кордоном, власників особистого транспорту, а також інших локальних телематиків, що працюють у сфері GPS – технологій, приватні охоронні компанії - зацікавлені в сумісному просуванні устаткування, що поставляється нами, і послуг для своїх клієнтів.
Фото
JJ-Connect AutoNavigator 3000
JJ-Connect AutoNavigator 3000
Партнери
Вільні вантажі по всіх напрямках автоперевезеньгруз
RSS / РСС
Rambler's Top100 Rambler's Top100
ERA.COM.UA
интернет портал
Украинский портАл firstgroup.com.ua
Украинский Портал Безопасности Commercial Gate
охорона підприємства, охрана безопасность, охранное предприятие,охрана объектов, физическая охрана, охранное агенство
Запрошуємо до співпраці:

Eurotraffic і співробітництво з іншими GPS операторами і користувачами.
Співпрацюючи з нами Ви отримуєте більше можливостей.
Інформація:

У систему Eurotraffic, інтегровано обладнання - наступних виробників: Systems and Technology Corp. і Cellocator Division, Pointer Telocation Ltd.

Телематичних операторів і користувачів, які використовують це обладнання, та зацікавлених у співпраці з нами, просимо звертатися на нашу адресу.

ПРІОРІТЕТИ

 

Ми пропонуємо Вам разом з нами розібратися в дуже не простому виборі, який доводиться робити всім хто планує створити компанію, - що стабільно утримує свої позиції на на ринку охоронних послуг. Протягом п'ятнадцяти років ми впроваджували і вдосконалювали системи моніторингу для охорони стаціонарних об'єктів, в даний час це пульти "PIMA Alarms" . За статистикою існує стійка закономірність в розвитку компаній на світовому ринку. Протягом перших двух-трьох років йдуть з ринку, або      банкротують 80% нових компаній. З тих підприємств, що витримали труднощі, ще 80% закриваються протягом п’яти-семи років, і лише чотирьом з кожних ста компаній вдається зайняти міцне положення на ринку. Чому це відбувається і що дозволяє міцно триматися на ринку?

Вибрана стратегія встановлює у куди та на що конкретно компанія направляє свої грошові і трудові ресурси, а також, яким чином це буде зроблено. Комплекс ухвалюваних рішень по розміщенню ресурсів компанії і досягненню довготривалих конкурентних переваг на ринку є не що інше, як грамотно розроблена стратегія ведення бізнесу. І все це ради перемоги над конкурентами і досягнення успіху у вибраному бізнесі.
Основа перемоги в конкурентній боротьбі - стійка конкурентна перевага використовуємого устаткування і якість послуг, що надаються, які мають перевершувати по своїх споживчих вигодах і сприйманій цінності продукцію і пропозиції конкурентів. Головна суть - вміння привернути до себе споживачів.
А зараз уявіть собі, як можна отримати довгострокову конкурентну перевагу за допомогою дешевого і деколи не зовсім якісного товару.
Ваш і наш досвід підказує нам, що якщо ми прийшли на ринок з серйозними намірами і надовго, то за допомогою сумнівного устаткування ми в недалекому майбутньому потрапимо в тих самих статистичних 80% аутсайдерів. Звичайно, таких перспектив собі ніхто не побажає, але, на жаль, ще дуже часто зустрічаються ті, хто думає, що йому вдасться побудувати підприємство, яке надає надійні та якісні послуги, використовуючи при цоьму неякісне, або завідома ненадійне устаткування.
Завжди необхідно зіставляти такі поняття як ЦІНА-ЯКІСТЬ-СЕРВІС при виборі компанії, у якої Ви плануєте замовити послуги охорони чи моніторінгу . Висока ціна системи або об'єктового устаткування може бути компенсована пропозицією сприйманих вигод використання і (або) низькими витратами при експлуатації і обслуговуванні системи. Витрати експлуатації - витрати, які несе Ваша компанія після того, як Ви придбали систему: витрати на технічний супровід встановленного устаткування,  виконання гарантійних зобов'язань з боку постачальника, навчання персоналу, информационно-маркетинговую підтримку, витрати на модернізацію (заміна застарілих моделей на сучасніші), а також психологічні витрати, пов'язані з ризиком зміни постачальника.

 

ПОСТАЧАЛЬНИК - ХТО ВІН, ПРОДАВЕЦЬ АБО ВАШ МАЙБУТНІЙ ПАРТНЕР.

Сьогодні на ринку охоронних систем моніторингу на Вас падає цілий шквал пропозицій від компаній виробників, постачальників, всіляких ділерів і посередників, що працюють в області охоронних систем. І як тут не загубитися в цьому морі виставлених комерційних пропозицій, обіцянок в неповторності тієї або іншої системи, досконально вивчаючи заявлені технічні параметри систем можна витратити роки і нічого не вибрати. Можна спокуситися на принадні ціни і довго задавати собі потім питання - а що мені робити з цією купою неработающего металобрухту і де шукати тих, хто мені його продав?

Ми пропонуємо відійти від звичайного стандартного підходу і подивитися на ринок з іншого боку, переглянути такі, привабливі на перший погляд, чинники, що дуже часто зустрічаються зараз, як дуже дешево-совсем просто-многообещающе .

Поставте собі закономірне питання - що може гарантувати Вам функціональність і конкурентні переваги устаткування протягом задоволеного тривалого терміну служби. Найрозумніша відповідь, на наш погляд, на дане питання - співпраця з компанією, яка зарекомендувала себе на ринку як надійний партнер. Адже на 90% вибір устаткування - це вибір Вашого майбутнього партнера. Ніхто, звичайно окрім Вас, не зацікавлений в розвитку Вашого бізнесу так, як Ваш партнер. Адже від Вашого успіху в розвитку залежить і його успішний розвиток, як компанії виробника устаткування. Виробникам, щоб йти в ногу з часом, а зараз та ж обганяти його, потрібні постійні інвестиції в розробку нових і нових продуктів.
Практично, набуваючи устаткування, Ви є потенційним замовником розробки нового, більш конкурентного, здатного вивести Вас в лідери, продукту. Пам'ятаєте - Ви КЛІЄНТ, компанія виробник працює не на себе, а на Вас. Вона повинна задовольняти потреби клієнтів, а не навпаки. Тому, вже на початковому етапі, при першому спілкуванні з майбутнім потенційним постачальником устаткування важливо звернути увагу на те, як до Вас відносяться з моменту Вашого телефонного дзвінка або особистих відвідин. У наший життя дрібниць не буває - дрібниці вирішують все. Багато моментів варто відзначити в першу чергу, наприклад: як швидко відповіли на Ваш запит, наскільки уважно Вас вислухали, чи змогли Ви отримати грамотну консультацію на питання, що цікавить, і так далі Не соромтеся, питайте, у кого Ви можете отримати відгуки про роботу з компанією і пропонованою Вам системою моніторингу, не задовольняйтеся загальними відповідями такими як: ми давно працюємо, нас всіх знають, візьміть не пошкодуєте і тому подібне Компаніям, які упевнені в собі і своїх силах, немає причин приховувати результати своєї роботи, та ж навпаки вони з радістю назвуть Вам своїх клієнтів, організують ознайомлювальні відвідини працюючих центральних станцій, поділяться досвідом організації роботи станції і багато що інше.

 

Індивідуальний підхід до клієнтів.

На підставі висунутих вами побажань ми підготуємо технічний проект організації охорони і моніторингу, куди будуть включені докладні описи пропонованих до використання варіанти базового і об'єктового устаткування.
Слід підкреслити, що основним каналом передачі даних, як найбільш незалежним і захищеним, а так само по співвідношенню якість-надійність , наша компанія рахує  передачу пакету даних про стан системи на об’єкті, що охороняється за допомогою спеціального криптостійкого протоколу через власну радіомережу .  Це не означає, що для моніторінга вашого об’єкта компанія використовує тількі радіомодем. Він є основним каналом передачі даних з об’єкта з міркувань захищеності даних та швидкості передачі інформації, але не єдиним каналом. Ми не можемо розкривати свої комерційні секрети , але будьте впевнені - з любого об’єкта, моніторінг якого ми здійснюємо, інформація на центральний пульт поступає ще, як мінімум, по двох  альтернативних каналах зв’язку, які ми рахуємо менш надійними, але я кщо ви, по яких небудь причинах, не хочете використовувати нашу радіомережу, наші технічні фахівці запропонують до розгляду варіанти використання альтернативних каналів передачі даних. Будь-який із запропонованих нами варіантів максимально сприятиме організації якісної і надійної системи технічної охорони.

 

СОТРУДНИЧЕСТВО И Техническое сопровождение.

  Організаційна підтримка.
Наша компанія завжди готова надати повний комплект документів необхідний при наданні послуг моніторингу приватним і юридичним особам: зразки договорів між компанією і клієнтом, зразки заявок на програмування устаткування, зразки технологічних карт об'єктів і багато що інше.
«Агентство Галактика» пропонує зразки рекламної продукції для просування своїх охоронних послуг. Надає вже наявні варіанти проведення рекламних і маркетингових акцій серед потенційних клієнтів.
Фахівці компанії беруть активну участь як технічних консультантів спільно зі своїми клієнтами в регіональних виставках.

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА.

Ми не пропонуємо дешеве устаткування і низьку абонентську оплату - ми пропонуємо якісне устаткування та послуги по адекватних для ринку цінах.
Одночасно з цим гнучка цінова політики компанії дозволяє нашим клієнтам мінімізувати свої витрати на початковому етапі придбання устаткування. Наші клієнти мають можливість максимально використовувати різні фінансові інструменти - кредит, відстрочення, знижки, бонуси і багато що інше.

Центральна Система Моніторингу Фірми “PIMA

Центральна Система Моніторингу Фірми “PIMA” включає пристрій по прийому даних з об'єктів, що охороняються, виконане на базі плати Sentinel, і програмне забезпечення Андромеда, призначеного для моніторингу, обробки і зберігання даних.

Центральна Станція Моніторингу фірми дозволяє

  • Автоматично ставити на охорону і знімати з охорони як відразу весь об'єкт, так і його окремі приміщення (зони) з використанням індивідуальних кодів без повідомлення оператора нашого Пульта Централізованого моніторінгу.
  • Користуватися телефонним зв'язком на об’єкті незалежно від того знаходиться чи ні  охорнна система на вашому об’єкті під охороною чи ні.
  • Отримувати широкий спектр інформації про стан охранно-пожежної сигналізації, чи тривожну сигналізацію на конкретному об'єкті.
  • Зберігати інформацію про стан засобів сигналізації і забезпечити її документальну реєстрацію.


Апаратура Центральної Станції дозволяє реалізувати на практиці всю різноманітність форм і способів централізованого захисту власності.

Наша Система Моніторингу - це система прийому, обробки і зберігання інформації. Вона дозволяє приймати повідомлення від об'єктового устаткування, що мають вбудовані коммуникаторы (блоки передачі повідомлень) по комутованих телефонних лініях, радіоканалі, мережах GSM і іншим каналам зв'язку. Прийняте повідомлення фільтрується приймальним пристроєм Sentinelі передається, залежно від конфігурації системи, в програмне забезпечення по моніторингу, обробці і зберіганню даних "Андромеда”.

Для роботи по телефонних лініях об'єктове устаткування і центральна станція підключаються до телефонних номерів міської або місцевої АТС. Для роботи по радіоканалу на об'єкті встановлюється передавач, а на центральній станції - приймач. При якій-небудь події контрольна панель проводить набір телефонного номера ЦС і/або включає передавач і передає повідомлення. Подія, при якій проводитиметься дозвон на центральну станцію (або ж передача повідомлення по радіоканалу), програмується на контрольній панелі. Підключивши до контрольної панелі телефонний апарат, Ви зможете використовувати його як звичайний телефон. У разі тривоги або іншої події, панель відключить лінію, навіть якщо вона в даний момент зайнята, і проведе дозвон на ЦС.

Залежно від типу контрольної панелі на вашому об’єкті та її сервісних можливостей Ви зможете отримувати на ЦС ту або іншу інформацію з об'єкту. Панелі фірми PIMA передають максимально повну інформацію про подію, що відбулася: номер користувача, що поставив на охорону або зняв з охорони панель; зона; несправності - обрив або коротке замикання в конкретному шлейфі; часткова постановка на охорону панелі з вказівкою неохраняемых зон і багато що інше. Завдяки цьому, черговий оператор має найповнішу інформацію, як про стан об'єкту (поставлений на охорону, знятий з охорони, тривога і так далі), так і про технічний стан устаткування (справність акумулятора, наличие/отсутствие 220В і так далі).

ПРОТОКОЛИ РОБОТИ.
Протоколом, що рекомендується, в якому відбувається обмін інформацією між Центральною Станцією Моніторингу і об'єктовим устаткуванням є протокол PAF ("PIMA Advanced Format").
При роботі в цьому форматі час передачі одного повідомлення після встановлення зв'язку (по телефонних лініях) об'єкту з Центральною Станцією складає 0,6 секунд.

Центральна Станція і об'єктове устаткування підтримують стандартні протоколи передачі даних  в імпульсних телефонних протоколах, DTMF(включаючи Contact ID). Всі ці протоколи (окрім PAF) використовуються також більшістю інших контрольних панелей, які випускають інші фирмы-изготовители устаткування.
При роботі по радіоканалу підтримуються всі основні протоколи.

Апаратура Центральної Станції ефективно застосовується:

  • у охороні офісів, квартир, торгових павільйонів, гаражів, котеджів, місць відкритого зберігання матеріальних цінностей, будівель і ділянок території в межах одного або декількох підприємств;

 


Локальна охорона котеджів на базі Пульта Централізованого спостереження

  • у створенні системи захисту об'єктів і квартир;


Охорона промислових об'єктів на базі Пульта Централізованого спостереження на базі Спеціалізованого Процесора Центральної станції SENTINEL

    

 

 

Hunter-Pro
Професійна охоронна система

 

ПРИЗНАЧЕННЯ

Об'єктовий прилад "HUNTER-PRO" на 8 охранно-пожарных зон призначений для безперервного збору, аналізу інформації із зон сигналізації і передачі повідомлень про стан цих зон на Центральну Станцію Моніторингу. Кількість зон може бути збільшене до 16 за допомогою розширювача EXP- 1001 на 8 охранно-пожарных зон.

Виріб виконаний у власному корпусі з антисаботажнм блокуванням і первинним джерелом живлення. Передбачена можливість установки в корпус акумуляторної батареї резервного живлення.
Управління станами приладу (поставлений на охорону/знятий  з охорони) проводиться різними пристроями управління: клавіатури RX-150, RX-160, RX-180, RX-400, RX-410, RX-200.  

 

 

 

     

  • 8 індивідуально програмованих зон (з можливістю розширення до 16 шлейфів при використанні розширювача EXP-1001)
  • 2 темперах входу
  • 20 різних операційних і призначених для користувача кодів для управління панеллю
  • 2 крайових резистора в шлейфі для контролю обриву або КЗ шлейфу
  • програмовані виходи на платі - один релейний типу "сухі контакти" і два транзисторні типи "відкритий колектор"
  • при підключенні виносної плати OUT-1000 - 8 додаткових програмованих виходів типу "відкритий колектор"
  • інтерфейс для підключення передавача TR-100 для передачі інформації по радіоканалу
  • підключення до 8 пристроїв управління різних типів
  • автоматичний дозвон по 4 телефонним номерам для зв'язку з Центральною Станцією і 4 приватним телефонним номерам
  • контроль стану основного і резервного джерел живлення
  • контроль наявності підключеної телефонної лінії і видача повідомлень про її несправність
  • власна пам'ять на 410 подій, що містить інформацію про час, дату і вид події
  • Можливість доступу до контрольної панелі видалено по телефонному каналу:

- Постановка/зняття з охорони
- Можливість чути що відбувається усередині зони, що    охороняється
- Активація реле
- Відключення сирени

  • різні способи постановки/ зняття з охорони при допомозі: клавіатури, електронного ключа, автоматично в запрограмований час або  віддалено по телефонному каналу
  • розширення сервісних можливостей при підключенні додаткових пристроїв: голосового модуля VU-20, мікрофонного модуля MIC-100.

Протоколи роботи
Виріб працює з наступними протоколами передачі даних:


Для телефонних каналів:

Для радіоканалу:

Імпульсні телефонні протоколи.

PAF - Pima Advanced Format

DTMF протоколи

Час для передачі сигналу по радіоканалу: від 0,6с до 25с.

Contact ID

Всі відомі протоколи

*Час передачі однієї події по комутованих телефонних лініях: від 6 до 40 сек.

Програмування зон

  • UPR-3:    Спеціальна клавіатура, яка під'єднується безпосередньо до Контрольної панелі
  • PRG-101: переносний прилад для швидкого програмування, в який можна закласти до 4-х програм.
  • DPR-101:  Адаптер для підключення PRG-101 до комп'ютера.
  • Comax:     Програмне забезпечення для програмування контрольної панелі.

Бездротове розширення

  • PIR-W:     PIR Датчик з внутрішньою антеною
  • RS-W:      Герконовий датчик для вікон і дверей з внутрішньою антеною
  • PAN-W:   Водостійка кнопка “Паніка” з шнурком
  • REM-1:    Дистанційний пульт управління з однією кнопкою
  • REM-3:    Дистанційний пульт управління з трьома кнопками
  • RC-PRO: Приймач, що підтримує 16 узкополосных каналу (з покажчиком сили сигналу на клавіатурі LCD)

 

ТЕХНІЧНІ І ФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

1.

Діапазон робочих температур, °С                                                        

от -10 до +45

2.

Живлення, В                                                                      

187...242

3.

Резервне джерело струму ємкістю до 7,2 А.ч, В                    

12 ± 0.6

4.

хСумарна нагрузочна здатність по виходам живлення охоронних і пожежних датчиків, клавіатур, А, не більше

1

5.

Опір кінцевого резистора шлейфа, кОм                                  

5,1+5% и 6,8+5%

6.

Потужність, яку використовує пристрій при максимальній нагрузці Вт, не більше

35

7.

Максимальний сумарний опір двох проводів кажного шлейфу, Ом, не більше

300 

8.

Габаритні  разміри, мм                                                               

270х335х95

 

Про нас · Послуги · Новини · Євро трафік · Партнери · Контакти